Araç muayenesinde yeni dönem! İsyan ettiren ücret artık alınmayacak
Son Dakika Logo
23.06.2026 01:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Araç muayenesinde yeni dönem! İsyan ettiren ücret artık alınmayacak

Türkiye'de milyonlarca araç sahibinin uzun süredir tepki gösterdiği araç muayene ücretlerindeki kredi kartı komisyonu uygulaması sona eriyor. Hizmetleri 15 Ağustos 2027 itibarıyla devralacak olan TURKA, kartlı ödemelerde ek ücret alınmayacağını duyurdu. Yeni dönemde ayrıca yapay zeka destekli sistemler ve yüzlerce yeni istasyon devreye girecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • İsmail sandıkçı İsmail sandıkçı:
    Hep dikilen vatantaş bu ne yavhu 3300. Muayene 460 eksoz ölcümü motormu rektefe etyon marj motorumu tamir etyon hep dikilyoz 3 0 Yanıtla
  • mert çelik mert çelik:
    4 bın tl cok paraydı alınmaması ıyı olmus 1 1 Yanıtla
    ahmet keles ahmet keles:
    muayene ücretini demiyor haberde kredi kartı ile ödemede fark alınmayacağını söylüyor. yani yine nakit tutarı ödeyeceğiz.indirim yada ana parada iptal edilen bir durum yok zaten gereksizdi bişey değişmemiş oldu bence. 7 0
    Fevzi Dereli Fevzi Dereli:
    4 bin tl yi yine alacaklar sadece kredi kartıyla ödeme yapınca ekstradan 300 tl alıyorlardı onu almıyacaklar 4 0
  • Seyfi null Seyfi null:
    aman ne mücde 2 0 Yanıtla
  • ADEM SAĞLAM ADEM SAĞLAM:
    Araç muayene süreleri en az 5 ile 7 yıl arasında olmalı.Ekzos muayenesi 2 yılda bir.Zaten araç ariza verdiginde sanayiye gitmek zorundasin. 2 0 Yanıtla
  • Siyah Ağaç Siyah Ağaç:
    Soğam müjdene 2 0 Yanıtla
  • nsgywyy8ry nsgywyy8ry:
    motor deme en az 150 bin şuan dizel bi motor rektefe … 1 0 Yanıtla
  • nsgywyy8ry nsgywyy8ry:
    araçların yarısı tekrara kalır ordan götürürsünüz merak etmiyoruz … 0 0 Yanıtla
  • yusuf tuncil yusuf tuncil:
    ordan keseceği 300 TL Komisyonu 1000 TL olarak geri alırlar kaşıkla verip kepçeyle almayı çok severler 0 0 Yanıtla
  • Cenk Demiray Cenk Demiray:
    ne oldu alınan ücretten şikayet edenler. indirimi geçtim bir de fiyat artmış. hiç olmazsa dürüst ve gerçek muayene yapıyorlardı. 0 0 Yanıtla
  • Mahmut Tuğtağ Mahmut Tuğtağ:
    geç kalan adalet diyeceğim lakin zaten çok para alıyorlar 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement