Bingöl'de Otizm Farkındalık Yürüyüşü
Bingöl'de 2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü nedeniyle otizmli öğrenciler, aileleri ve il protokolü, otizme dikkat çekmek amacıyla farkındalık yürüyüşü gerçekleştirdi. Bingöl İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Özel Eğitim Uygulama Okulu tarafından düzenlenen yürüyüşe otizmli öğrenciler, aileleri, Vali Ahmet Hamdi Usta ve il protokolü katıldı. Vali Usta, yaptığı basın açıklamasında otizmin hayatın bir gerçeği olduğunu vurgulayarak, otizmli bireylere her türlü imkanın sağlanması gerektiğini belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?