Nilüfer Belediyesi Budama Atıklarını Gübreye Dönüştürüyor
Nilüfer Belediyesi'nin kurduğu Budama Atıkları Dönüştürme Merkezi ile elde edilen organik gübre, park ve bahçelerde kullanılıyor, çiftçilere ücretsiz dağıtılıyor. Yaklaşık 16 bin metrekare alana kurulan tesiste budama atıkları tamamen kapalı gübre fermantasyon sistemleriyle işlenerek herhangi bir koku sorunu yaratmadan 24 saat içinde organik gübreye dönüşüyor. Nilüfer Belediyesi'nin çevre ve ekonomiye katkı sağlayan bu uygulaması vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılanıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?