Ankara Kent Konseyi'nin 6. Olağan Genel Kurulu Yapıldı
Ankara Kent Konseyi'nin 6. Olağan Genel Kurulu yapıldı ve mevcut başkan Halil İbrahim Yılmaz, yeniden başkanlığa seçildi. Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Genel Kurul'daki konuşmasında, Ankara'yı herkesle birlikte idare etmek istediklerini ve fikri olan herkesin katılmasını istediklerini belirtti. Genel Kurul'da, başkanlık seçiminin yanı sıra Onur Kurulu, İstişare Kurulu, Danışma Kurulu ve Yürütme Kurulu üyeleri de belirlendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?