Eşinden boşanan doktor veda mesajıyla canına kıydı! İntihar anı anbean kamerada
Son Dakika Logo
12.08.2024 11:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eşinden boşanan doktor veda mesajıyla canına kıydı! İntihar anı anbean kamerada

Samsun'da eşinden boşanan 54 yaşındaki doktor, çocuklarıyla çektirdiği bir fotoğrafı sosyal medyada paylaştıktan sonra 4. kattaki evinin balkonundan intihar etti. İntihar anı cep telefonu kameraları tarafından kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (22)

  • Harun Çelik Harun Çelik:
    Kim bilir ne kadar yoruldu bıktı çaresiz kaldı kırıldı da böyle bir karar verdi rabbim kimseyi bu duruma getirmesin dilerim Allah af eder 345 7 Yanıtla
  • Gökmen Karaçay Gökmen Karaçay:
    yapmasaydin ne abim kurban olurum ya 183 6 Yanıtla
  • Süleyman kor Süleyman kor:
    Bu dünya için değmezdi şimdi herkes zevkinde sefasında sen öbür dünyanı mahvettin 154 5 Yanıtla
  • Zafer El Zafer El:
    Allah rahmet eylesin kalanlarına sabırlar eylesin 136 5 Yanıtla
  • İbrahim Özel İbrahim Özel:
    insan hayatından değerli kıymetli anlamlı hiç bir şey yoktur hiç bir şey canınızdan ailenizden önemli değildir..en üzücü tarafı 3 tane mucize bırakıyorum yazmış işte o mucize için dört elle yapışacaksın hayata onların hatırına..çok üzüldüm Allah rahmet eylesin... 124 1 Yanıtla
  • Veysi Karaman Veysi Karaman:
    atladin ne oldu gerimi geldiler Allah rahmet eylesin üzüldüm:( 90 3 Yanıtla
  • Davut Kochan Davut Kochan:
    Üzüldüm temiz bir arkadaşa benziyormuş 71 1 Yanıtla
  • Çelikk Çelikk:
    Değer hiç boş yere 50 1 Yanıtla
  • ZaZa null ZaZa null:
    Samsunda cokmu intihar oluyor 32 3 Yanıtla
  • Ahmet Murat Metin Ahmet Murat Metin:
    Atakum'da neler oluyor 29 5 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement