Eşinden boşanan doktor veda mesajıyla canına kıydı! İntihar anı anbean kamerada
Samsun'da eşinden boşanan 54 yaşındaki doktor, çocuklarıyla çektirdiği bir fotoğrafı sosyal medyada paylaştıktan sonra 4. kattaki evinin balkonundan intihar etti. İntihar anı cep telefonu kameraları tarafından kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (22)