Adıyaman'da Depremzede Kadınlardan "04.17 Belgeseli" Ankara'da İkinci Galasını Yaptı
Son Dakika Logo
26.02.2025 11:47
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Adıyaman'da Depremzede Kadınlardan "04.17 Belgeseli" Ankara'da İkinci Galasını Yaptı

Adıyaman Belediyesi'nin projesi kapsamında hazırlanan "4.17" Belgeselinin Ankara'daki ikinci galasında acıdan umut çıkarılmasına tanık olundu. 19 depremzede kadının yaptığı belgesele ilişkin bilgi veren Dönüştüren Kadınlar Derneği Genel Başkanı Nagehan Çakır, "‘04.17’ belgeseli yalnızca bir felaketin izlerini değil, umudun ve dayanışmanın da hafızamızdaki yerini hatırlatacak bizlere'' dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement