Adıyaman'da Depremzede Kadınlardan "04.17 Belgeseli" Ankara'da İkinci Galasını Yaptı
Adıyaman Belediyesi'nin projesi kapsamında hazırlanan "4.17" Belgeselinin Ankara'daki ikinci galasında acıdan umut çıkarılmasına tanık olundu. 19 depremzede kadının yaptığı belgesele ilişkin bilgi veren Dönüştüren Kadınlar Derneği Genel Başkanı Nagehan Çakır, "‘04.17’ belgeseli yalnızca bir felaketin izlerini değil, umudun ve dayanışmanın da hafızamızdaki yerini hatırlatacak bizlere'' dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?