Kiracısı 4 ay ödeme yapmayınca mezarlığa gitti! Şikayetini ölen babasına anlattı
Son Dakika Logo
23.06.2026 01:59
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kiracısı 4 ay ödeme yapmayınca mezarlığa gitti! Şikayetini ölen babasına anlattı

Samsun'da bir ev sahibi, 4 aydır ulaşamadığını ve kira ödemediğini öne sürdüğü kiracısına tepki göstermek için sıra dışı bir yönteme başvurdu. Yaklaşık 76 bin TL alacağı olduğunu iddia eden emekli vatandaş, kiracısının vefat eden babasının mezarına giderek yaşadığı mağduriyeti anlattı ve hukuki süreç başlattığını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement