Fatih Karagümrük, deplasmanda Kayserispor'u 4-2 mağlup etti
Süper Lig'in 17. haftasında Fatih Karagümrük, deplasmanda Kayserispor'u 4-2 yendi. Geçen hafta Trabzonspor'u da 4-1'lik skorla geçen İstanbul ekibi, peş peşe 2. galibiyetini aldı. 17.00 seansının bir diğer maçında ise Kasımpaşa, sahasında Alanyaspor'u 4-1 yendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?