Okan Buruk yönetimindeki Galatasaray'da yönetim harekete geçti. Okan Buruk ile sözleşme uzatacak olan sarı-kırmızılılar, 4 futbolcusuyla yeni anlaşma yapacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (2)
Erdal Cekicoglu:
GS yıllardır canı sıkıldıkça oyuncuların maaşlarını yükseltiyor sanki düşük maaş alıyorlarmış gibi.sözleşmesi biten oyuncunun maaşını yğkselterek sözleşme imzalamanı anlarım bunlar sözleşmesi devam eden oyunların maaşını yükseltiyor.zamanımda Nelson unda sözleşmesini uzaltıp maaş yükseltmişlerdi 2 ay sonra göndermeye çalıştılar kimseler almıyor hala bizde00Yanıtla
Eyup BAYDERE:
Trabzon maçında bu sene olduğu gibi etkilenmemli, aynı taktiği Ertuğrul yine yapacak. Ertugrulda uyanık parayı alıyor sonra ay böyle ay şöyle 00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (2)