Dünya Kupası'ndan elenmemizin ardından Montella'dan ilk sözler
Son Dakika Logo
20.06.2026 08:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Dünya Kupası'ndan elenmemizin ardından Montella'dan ilk sözler

A Milli Takım teknik direktörü Vincenzo Montella, Dünya Kupası'ndan elendiğimiz Paraguay maçının ardından açıklamalarda bulundu. Yaşanan senaryonun 50 yılda bir gerçekleşebileceğini belirten Montella, ''İki maçta 65 şut var! topla oynamayı söylemiyorum bile! Kader bizden yana değildi! Futbolcularımıza, kafalarını kaldırmalarını söyledim. Bazen söylenir ya, nasipten de ötesi yok!" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (38)

  • nilem2820 nilem2820:
    dünya kupasında oynadık buralara yıllar sonra geldik forvet yok bu kadar oldu teşekkürler hoca 6 2 Yanıtla
    Kubilay Turkyilmaz Kubilay Turkyilmaz:
    TC Yİ REZİL ETTİNİZ EN HIZLI HOL YİYEN ÜLKE OLDUK SAYENİZDE BU REKORDA GOL ATMA BİZDEYDİ SAYENİZDE EN HIZLI GOL YEME ÜLKESİ OLDUK. TÜRK TAKIMINI ÇALIŞTIRACAK TÜRK OĞLU TÜRK HOCA BULAMAYAN FEDERASYON UTANMALISIN 0 0
  • yasingoktas0606 yasingoktas0606:
    nerdeeee eski futbolcular 7 0 Yanıtla
  • Galatasaray10 Galatasaray10:
    sahiden tam türk olmus,ä bu. kader,nasip kismet diyerek avunmalara başlamış 5 0 Yanıtla
  • Birol Kaya Birol Kaya:
    Forvet yoksa bulun yetiştirin kluplerde yabancı sayısını azaltın 4 0 Yanıtla
  • Serkan Guklu Serkan Guklu:
    Adamlar kırmızı kart görmüş eksik oynayan takıma gol atmıyorsunuz seneryo hiç bir zaman denişmedi hep aynı bizim köy takımı oynasa daha iyidi çok çalıştık yok böylr yok şöyle bunları geçin icraat önemlihadi ilk maç tamam ikinci maç ne demek ya istwrsen 100 tane şut çek icraqt yapamadıktan sonra bana nekadar üzgün olduğunu anlatıyorsun 3 0 Yanıtla
    Mevlut Emre Mevlut Emre:
    Karşısındaki köy takımı deyil adam doğru diyor olmayınca olmuyor kaç tane net pozisyon kaçtı hocamı kacirin atmayin dedi sanki Türkiye 10 tane yemiş gibi konuşuyorsun 1 tane atilar maça yatilar yani kolay takım deyil bu tür maçlarda ilk gol çok önemlidir baskıyı Türkiye verdi futbolu Türkiye oynadı ama adaminda dediyi gibi bazı şeyler ne yaparsan yap olmuyor güzel futbolu oynaşan bile karşılığını alamiyorsun 0 3
  • Fatih Yilmaz Fatih Yilmaz:
    Abd maçında sabah 5 de kalkmamıza gerek kalmadı en azından.86 milyonu düşünmüşsünüz. 0 2 Yanıtla
  • Vedat Demir Vedat Demir:
    Bazıları yarı final yetmez kupa gelmeli derken aslında Burada olması bile mucize bu takımın 1 0 Yanıtla
  • Hakim ATMACA Hakim ATMACA:
    Bol bol gazı verirsen o gazla bu kadar olur millet olarak böyleyiz çok laf vır vırrrrr. O icraata 1 0 Yanıtla
  • İbrahim Yendi İbrahim Yendi:
    pres ve hücum oyunu oynamadığımız sürece birde oyuncuların top çevirmeleri sanki oyun oynuyormuş havasına girmeleri bu noktaya getirdi 0 0 Yanıtla
  • Isaac Clarke Isaac Clarke:
    senin kafan mı güzel? yenildiğin takımlar köy takımı? futbol bilmiyorsan yorum yapma sanki ilk 9'a elendik daha iskoçya, izlanda, danimarka gibi takımlar var sonra almanya, arjantin sen kime yenildin? paraguay ve avusturya bunlar kim? senin futbol kaliten bunlara fark atardı. hoca iyi çözememiş fazla gaza gelmiş " yeneriz kolay " demiş kışın belçika, italya ile kapışçaz fark manyağı ederler bizi. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement