Esad, Türkiye'yi Rusya'ya şikayet etti: Rahatsızız
Son Dakika Logo
26.07.2023 12:09
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Esad, Türkiye'yi Rusya'ya şikayet etti: Rahatsızız

Türk askerinin Suriye'den çekilmesini isteyen Esad yönetimi, Türkiye'yi Rusya'ya şikayet etti. İki ülke arasındaki normalleşme için Türkiye'nin ülkesinden çekilmesini isteyen Esad, bu konuyu Rusya'ya bildirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • Uğur Yazıcı Uğur Yazıcı:
    Türkiye hakkı olan yerden çekilmez!!!Rusya gider,amerika gider,pkk gider sonra biz çekiliriz... 146 27 Yanıtla
  • pandoracı pandoracı:
    sen amerikayı çıkart oradaki pkk yı temizle söz bizde çıkacaz:) 135 29 Yanıtla
  • güneş güneş güneş güneş:
    ulan esat sen türkiyeye dua et yoksa suriye parcalanır.türkiyenin hiç bir ülkede gözü yok asıl amerika ve rusyadan kork 119 43 Yanıtla
  • mücahid mücahid:
    Acilen esedle anlasıp,milyonlarca suriyeliyi kendi vatanlarina geri göndermeliyiz. 95 8 Yanıtla
  • Yasin Alpata Yasin Alpata:
    Var olsun Türk milleti, çok yaşasın Türkiye ... Esat misin ne zıkkımsin ,Toprağıni al başına cal..Bizim tek derdimiz terör belasından kurtulmak ,onu yok etmek... Amerika ve Rusya ya vermeye devam et... 65 29 Yanıtla
  • sait acar sait acar:
    Suriyeli vatandaşlar Türkiye'ye yerleşirken göbek atıyorsun.Bizde Türkler olarak Elbette suriye'ye yerleşip göbek atacağız.Akıllı olsaydın akıllı.Seni kimse Türkiye nin elinden kurtaramaz. 23 60 Yanıtla
  • Hüseyin Ermurat Hüseyin Ermurat:
    Abd ye neden cekil.denmiyor anlamış degilim nedir bu türk düşmanlıgı 57 10 Yanıtla
    Demirhan Nadir Demirhan Nadir:
    Hani dış güçlerin hareketleri var ülkemize diye söylem ve eylem olduğunda anlayamayan güzel arkadaşlar.. kendinize gelin doğru yolu bulun. Saygı ve sevgilerimle 3 5
  • Murat Sarıal Murat Sarıal:
    amerika neden çekilmiyor. pkk suriyede başka bir devlet daha kuruyor bunu engelleyemiyorsun. türkiyeye çekil diyorsun. türkiye seninle çokmu barışmak istiyorda sende çekilmeyi öne sürüyorsun barışmak için. 49 8 Yanıtla
  • ahmet şahin ahmet şahin:
    Boşunamı şehit oldular, kök salalım, kök. 39 6 Yanıtla
  • Eren Aydın Eren Aydın:
    Bizde şikayet ediyoruz ama allaha 31 6 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement