Bulgarların Edirne'de Noel alışverişi esnafı mutlu etti: Kilo kilo alıp ülkelerine dönüyorlar
Bulgarlar Noel öncesi alışveriş için Edirne'ye akın etti. Pazarda kuruyemiş satan Ömür Biçer, "Hep kilo kilo alıyorlar. Bizim vatandaşımız alamıyor. 200 lira kilosu, alamaz yani ekonomik şartlardan dolayı. Ben de alamam, 10 kat artmış onların parası" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (4)