Yeniden Refah Partisi Van İl Başkanı Şabu'dan Bahçeli'ye:  "Güzel Bir Çıkış Keşke 40 Yıldan Beri Söylenseydi"
Son Dakika Logo
28.10.2024 01:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yeniden Refah Partisi Van İl Başkanı Şabu'dan Bahçeli'ye:  "Güzel Bir Çıkış Keşke 40 Yıldan Beri Söylenseydi"

Yeniden Refah Partisi Van İl Başkanı Naif Şabu, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin terör örgütü PKK lideri Abdullah Öcalan ile ilgili sözleri için; "Sayın Bahçeli bunu niye söyledi diye yadırgamıyorum. Güzel bir çıkış, keşke 40 yıldan beri söylenseydi" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement