Başvurular 26 Nisan'da! "Kentsel Dönüşümde Yarısı Bizden" kampanyasının detayları belli oldu
Son Dakika Logo
24.04.2023 10:52
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başvurular 26 Nisan'da! "Kentsel Dönüşümde Yarısı Bizden" kampanyasının detayları belli oldu

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, kentsel dönüşümün hızlandırılması amacıyla başlatılacak "Dönüşümde Yarısı Bizden" kampanyası hakkında açıklamalarda bulundu. Kampanya başvurularının 26 Nisan'da başlayacağı belirtilirken, işte 20 soruda merak edilen tüm detaylar... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • alos alos :
    YARISI SİZDEN NDEĞİL YARISI MİLLETTEN YARISI KENDİNDEN, BİNİN ÜZERİME OLMAYAN PARAMI BÖLÜŞTÜRÜN. 39 49 Yanıtla
  • İsmail İsmail:
    TOKİ evlerine başvurduk ,ne bana, ne de çevremde kimseye çıkmadı. 42 11 Yanıtla
    Beşiktaş 1903 Beşiktaş 1903:
    Toki akpli olman gerek. 6 1
  • Hamit Gündoğdu Hamit Gündoğdu:
    Yarısı bizden kulağa hoş geliyor, ancak ben dahil milyonlarca asgarî ücretli ve düşük maaşla yarı aç yarı tok yaşamaya çalışan emekli diğer yarısını hangi maaşla ödeyecek. Sadece yaşamak için ne buldu ise onla yaşamaya çalışan ve sosyal yaşama bir kuruş para bulamayan bizler bunu hiç odeyemeyiz. 37 15 Yanıtla
  • serdar sarı serdar sarı:
    sarıyer fatihsultan mehmet mahallesinin durumu ne olacak yıllardır bekliyoruz kentsel dönüşüm!Bu konuda mağduruz duyun artık sesimizi bu mahalle artık seçilirsek size tapu vereceğiz vaadlerine inanmıyor her gelen bunu kullanıyor duyun artık sesimizi! 25 7 Yanıtla
  • Ramzan Güler Ramzan Güler:
    Siz önce 8 sene 10 sene hakimi yediyiniz emeklilerin işini halledin 6 14 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement