Sergen Yalçın'dan Dortmund maçı sonrası veda gibi sözler
Şampiyonlar Ligi son maçında Borussia Dortmund'a 5-0 yenilmelerinin ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Yalçın, "Bundan sonraki gidişatın bizim açımızdan çok sağlıklı olduğu görünmüyor" açıklamalarında bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?