Bodrum Belediyesi İlk 'Kadın Yaşam Merkezi'ni Hizmete Açtı
Bodrum Belediyesi, kadınların sosyal hayatta daha güçlü ve aktif yer almasına katkıda bulunmak amacıyla ilk 'Kadın Yaşam Merkezi'ni hizmete açtı. Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, "Kadınlar hâlâ pek çok alanda engellerle, baskılarla, yıldırma politikalarıyla karşı karşıya kalıyorlar. İşte bu merkez, tam da bunun için var. Kadınların birlikte üreteceği, öğreneceği, paylaşacağı, birbirine güç vereceği bir alan yaratmak için var. Çünkü kadınlar güçlendikçe toplum da güçlenir" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?