Marble İzmir Fuarı'nın 30. Yıl Anıtı Açıldı
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, Marble İzmir Fuarı'nın 30. yılına özel olarak yapılan anıtın açılışını gerçekleştirdi. Tugay, anıtın geçmişe teşekkür ve geleceğe söz verme amacı taşıdığını belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?