Aralık ayında doğal gaz fiyatlarına zam gelecek mi? Bakan Dönmez vatandaşın merak ettiği soruyu cevapladı
Son Dakika Logo
18.11.2022 01:09
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Aralık ayında doğal gaz fiyatlarına zam gelecek mi? Bakan Dönmez vatandaşın merak ettiği soruyu cevapladı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, konuk olduğu canlı yayında bu kış vatandaşların belki de en çok merak ettiği soruya cevap verdi. Doğal gaz fiyatlarında artış olup olmayacağına yönelik soruya Bakan Dönmez, "Aralık ayında doğal gaz fiyatlarına zam yapılmayacak" cevabını verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (7)

  • Murad Mert Murad Mert:
    bir yerden zam koymasa başka yerden koyuyor. özellikle eliktirik faturalarının önüne geçilmeli. 25 0 Yanıtla
  • Bulent Cebeci Bulent Cebeci:
    1 eylül itibari ile konutlar için metreküpü 6 liraydı şu an 6.41 olmuş 21 3 Yanıtla
  • Mustafa Kurt Mustafa Kurt:
    Bu konu burayakadar geldiyse zamdan gelir demek 15 1 Yanıtla
  • mesut özerden mesut özerden :
    yanlış olmasın ancak her ay yüzde 2.5 otomatik zam yokmuydu daha önce böyle bir haber okudum diye hatırlıyorum 12 3 Yanıtla
  • Anadolu Kirtasiye Anadolu Kirtasiye:
    yandık gene asgari ücrete zam yapacaklar onuda fazlasıyla geri alacaklar bu gidişte vay halimize işci dediğin bu devirde devlete calışmaktan başka ne yapıyorki zengin hep zengin fakir dahada fakir oluyor 12 0 Yanıtla
  • ahmey bulut ahmey bulut:
    Zam yok zamcık var yani 6 0 Yanıtla
  • Recep Yılmaz Recep Yılmaz:
    Aralıkta zam yokmuş ama Ocakta zamı kökleyecez diyor.Ama her şeye. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement