İngiltere Başbakanı Keir Starmer'dan duygusal veda: En önemli işim ailem olacak
İngiltere Başbakanı Keir Starmer, görevinden istifa ettiğini açıklarken yaptığı veda konuşmasında duygusal anlar yaşadı. Eşi Victoria ve çocuklarına daha fazla zaman ayırmak istediğini söyleyen Starmer, "En önemli iş artık iyi bir eş ve iyi bir baba olmak" diyerek dikkat çeken bir mesaja imza attı. Veda konuşmasının ardından kürsüden ayrılan Starmer eşine sarıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?