Tüpünü eline alan taraftar sosyal medyayı karıştırdı: Abdullah hocam, bu millet yakar ortalığı
Trabzonspor'un Fatih Karagümrük'le 1-1 berabere kalmasıyla bordo-mavililerin galibiyet hasreti sürüyor. Taraftarlar bu duruma bir kıraathanede çekilen video ile tepki göstererek, "Abdullah hocam, bayrakları sandığı mı koyalım yoksa çıkaralım mı? Ne yapacağımızı şaşırdık. Bu millet delirdi. Bu millet yakar ortalığı." dedi. Bu esnada arkada eline aldığı tüpü havaya kaldıran bir taraftarı sakinleştirmeye çalışan insanlar ise dikkat çekti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?