Kurum: "COP22 kapsamında, önümüzdeki iki yıllık süreçte Akdeniz için çalışmalarımızı kararlı bir şekilde yürüteceğiz"
Son Dakika Logo
09.12.2021 12:10
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kurum: "COP22 kapsamında, önümüzdeki iki yıllık süreçte Akdeniz için çalışmalarımızı kararlı bir şekilde yürüteceğiz"

Dinleyici detayları Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum'un konuşması ANTALYA - Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Barselona Sözleşmesi 22. Taraflar Konferansı'nın (COP22) kapanış programında konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement