Depremin ardından parklar çocuksuz kaldı
Depremin ardından parklar çocuksuz kaldı Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen yerlerde yaşanan ölüm ve göçlerden dolayı önceden çocuk seslerinden geçilmeyen parklar, şimdi çocuksuz kaldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?