Depremin ardından parklar çocuksuz kaldı
KAHRAMANMARAŞ - Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen yerlerde yaşanan ölüm ve göçlerden dolayı önceden çocuk seslerinden geçilmeyen parklar, şimdi çocuksuz kaldı.
Depremin merkez üssü Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde depremin ardından ilçe hayalet şehre dönüştü. Yüzlerce bina yıkılırken, gerek ölümler gerekse de Elbistan'da yaşayanların ilçeyi terk etmesinden dolayı binlerce ev, iş yeri, konut ve toplu alanlar boş kaldı. Bunlardan biri de ilçedeki parklardı. Deprem öncesi çocuk sesleriyle yankılanan parklar, deprem sonrası sessizliğe büründü.
Son Dakika › Genel › Depremin ardından parklar çocuksuz kaldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.