Rıdvan Dilmen canlı yayında ayrılık hakkında konuştu: Vitor Pereira gidecek
Son Dakika Logo
13.12.2021 11:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Rıdvan Dilmen canlı yayında ayrılık hakkında konuştu: Vitor Pereira gidecek

Süper Lig'in 16. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda Gaziantep FK'ye 3-2 mağlup oldu. Karşılaşma sonrası mücadeleyi değerlendiren Rıdvan Dilmen gündeme oturan açıklamalar yaptı. Vitor Pereira'yla yolların ayrılacağını söyleyen Dilmen, "Fenerbahçe, bu teknik direktör ile yollarını ayıracak. Beşiktaş'ı yense de ayıracak. Ali Koç ile görüşmedim, konuşmadım ama Ali Koç gönderecek." sözlerine yer verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Feyzi Kocakulak Feyzi Kocakulak:
    Devam derse kendisi gider 0 0 Yanıtla
  • Engin Savaş Engin Savaş:
    gönderince her şey düzelecek sanmayın. fenerde futbolcuya dayalı sistem devam ettikçe uzuuuuun yıllar fenerden bi cacık olmaaaazzz. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement