Rıdvan Dilmen canlı yayında ayrılık hakkında konuştu: Vitor Pereira gidecek
Süper Lig'in 16. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda Gaziantep FK'ye 3-2 mağlup oldu. Karşılaşma sonrası mücadeleyi değerlendiren Rıdvan Dilmen gündeme oturan açıklamalar yaptı. Vitor Pereira'yla yolların ayrılacağını söyleyen Dilmen, "Fenerbahçe, bu teknik direktör ile yollarını ayıracak. Beşiktaş'ı yense de ayıracak. Ali Koç ile görüşmedim, konuşmadım ama Ali Koç gönderecek." sözlerine yer verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)