Fabrika inşaatı çöktü: 6 işçi yaralandı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde yapımı devam eden fabrika inşaatında beton atıldığı sırada çökme meydana geldi. İnşaatın 2. katında beton dökme çalışması sırasında iskeleler çöktü ve 6 işçi enkaz altında kaldı. Yaralanan işçiler hastaneye kaldırıldı, polis soruşturma başlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?