Doğum yapan kadın bebeğini banyo penceresinden attı
Şişli'de evinin banyosunda doğum yapan 22 yaşındaki K.K., bebeğini banyo penceresinden bina boşluğuna attı. Bebeğin cesedi 20 gün sonra koku üzerine bina sakinleri tarafından bulundu. Gözaltına alınan anne çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)