Doğum yapan kadın bebeğini banyo penceresinden attı
Son Dakika Logo
19.12.2023 07:20
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Doğum yapan kadın bebeğini banyo penceresinden attı

Şişli'de evinin banyosunda doğum yapan 22 yaşındaki K.K., bebeğini banyo penceresinden bina boşluğuna attı. Bebeğin cesedi 20 gün sonra koku üzerine bina sakinleri tarafından bulundu. Gözaltına alınan anne çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • XYZ XYZ:
    Gittikçe iğrençleşiyor insanoğlu 244 1 Yanıtla
  • özkan akdemir özkan akdemir:
    hayvanlar bile yavruları için divane olurken; bir insan bunu nasıl yapabilir. 6 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement