Salihli'de işyeri önünde televizyon çalındı
Manisa'nın Salihli ilçesinde bir şahıs, işyerinin önünde bulunan televizyonu çalarak kaçtı. Hırsızlık anı güvenlik kamerasına yansıdı. İşyeri sahibi şüpheli hakkında şikayetçi oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?