Salihli'de işyeri önünde televizyon çalındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Salihli'de işyeri önünde televizyon çalındı

Salihli\'de işyeri önünde televizyon çalındı
01.12.2023 18:10

Manisa'nın Salihli ilçesinde bir şahıs, işyerinin önünde bulunan televizyonu çalarak kaçtı. Hırsızlık anı güvenlik kamerasına yansıdı. İşyeri sahibi şüpheli hakkında şikayetçi oldu.

Manisa'nın Salihli ilçesindeki bir şahıs, işyerinin önünde bulunan televizyonu gözüne kestirip çaldı. Hırsızlık anı güvenlik kamerasına yansıdı.

Olay, Mithatpaşa Mahallesi 18 Sokak'taki işyerinde yaşandı. Edinilen bilgiye göre, akşam saatlerinde işyerini kapatma hazırlığı yapan, işyeri sahibi H.K., işyerinin önündeki 110 ekran Android televizyonun yerinde olmadığını fark etti. Güvenlik kamera görüntülerini izleyen işyeri sahibi, televizyonun bir şüpheli tarafından sırtlanıp götürüldüğünü izleyince soluğu karakolda aldı. İşyeri sahibi, hırsızlık anının saniye saniye yansıdığı görüntüleri teslim edip, şüpheli hakkında şikayetçi oldu.

Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri, işyeri önünden televizyon çalan hırsızın yakalanması için çalışma başlattı. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Salihli'de işyeri önünde televizyon çalındı - Son Dakika


Advertisement