Altepe'den Zabıtaya Anonslu Kutlama - Son Dakika
Son Dakika Logo

Altepe'den Zabıtaya Anonslu Kutlama

Altepe\'den Zabıtaya Anonslu Kutlama
07.09.2017 13:45

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, zabıta teşkilatının kuruluşunun 191. yılını kutladı.

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, zabıta teşkilatının kuruluşunun 191. yılını kutladı.

Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı, Zabıta Haftasını tebrik etti. Başkan Recep Altepe, telsizden anons yaparak, zabıta teşkilatının kuruluş yıldönümünde personeli tebrik etti. Zabıta personelinin başarılı çalışmalarının devamını dileyen Başkan Altepe, "Zabıta teşkilatının 191. yılı kutlu olsun. Bugüne kadar örnek hizmetler yapan bir teşkilat. Şehrin tertip ve düzeni, disiplininin sağlanması konusunda hizmet denince akla ilk gelen teşkilat. Belediyenin halkla iç içe ve direk temasta olan birimi olan zabıta, şehir merkezinde düzenin sağlanmasında büyük katkı sağlıyor. Bugüne kadar gerçekleştirilen güzel hizmetlerden dolayı teşekkür ediyor, bundan sonraki çalışmalarınız için de başarılar diliyorum" diye konuştu. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yaşam Altepe'den Zabıtaya Anonslu Kutlama - Son Dakika


Advertisement