Başkan Yağcı, Öğrencilerle Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Yağcı, Öğrencilerle Bir Araya Geldi

Başkan Yağcı, Öğrencilerle Bir Araya Geldi
30.09.2017 13:42

Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Yerel Yönetimler Öğrenci Kulübü öğrencileri, Bilecik Belediye Başkanı Selim Yağcı’yı makamında ziyaret ettiler.

Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Yerel Yönetimler Öğrenci Kulübü öğrencileri, Bilecik Belediye Başkanı Selim Yağcı'yı makamında ziyaret ettiler.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Bilecik Belediye Başkanı Selim Yağcı, "Deneyim ve tecrübelerimizi genç kardeşlerimizle paylaştık. Çalışmalarında kolaylıklar diliyorum. Hep birlikte daha iyiye, daha güzele" dedi.

Öğrenciler ise, kulüp çatısı altında gerçekleştirmek istedikleri projeler hakkında bilgiler verdiler. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yaşam Başkan Yağcı, Öğrencilerle Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement