Bilecik'in Bayırköy Belde Belediye Başkanı Mustafa Yaman, belediyenin vizyon projelerinden olan demiryolu projesinin çalışmalarını yerinde inceledi.
Başkan Yaman, çalışmaları yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı. İncelemeleri sonrası kısa bir değerlendirmede bulunan Yaman, "Beldemizde yapımı devam eden demiryolu projemizin çalışmalarını yerinde inceledik. Bölgemizin geleceği için büyük önem arz eden ve gelecekte kalkınmada büyük katkılar sağlayacak projemize emek veren herkese teşekkürlerimi sunuyorum" dedi. - BİLECİK
Son Dakika › Yaşam › Başkan Yaman Demiryolu Projesini İnceledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.