Odunpazarı Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla Hamamyolu Caddesi'nde aşure dağıtıldı.
Odunpazarı Belediyesi Aşevince Muharrem ayı nedeniyle yapılan aşureler, Hamamyolu Caddesi'nde yaklaşık 7 bin kişiye dağıtıldı. Dağıtılan aşureleri keyifle yiyen vatandaşlar, kendilerini düşünen Odunpazarı Belediye Başkanı Av. Kazım Kurt ve Aşevi çalışanlarına teşekkür etti. Yetkililer, Odunpazarı Belediyesi'nin çeşitli yerlerde aşure dağıtımının devam edeceğini belirtti. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yaşam › Odunpazarı Hamamyolu'nda Aşure Dağıttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.