8. Uluslararası Engelli Gençlik Festivali'nin Ardından - Son Dakika
Son Dakika Logo

8. Uluslararası Engelli Gençlik Festivali'nin Ardından

30.12.2012 09:38

Adana Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği 8.Uluslararası Engelli Gençlik Festivali'nde görev alan gönüllülere belgelerinin düzenlenen törenle verildiği bildirildi.

Adana Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği 8. Uluslararası Engelli Gençlik Festivali'nde görev alan gönüllülere belgelerinin düzenlenen törenle verildiği bildirildi.

Adana Büyükşehir Kent Konseyi Engelli Meclisi'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, Kent Konseyi Engelli Meclisi, 8. Uluslararası Engelli Gençlik Festivali'ne katkıları nedeniyle festival gönüllüleri ve sponsorlarına teşekkür belgesi dağıttı.

Kent Konseyi Engelliler Meclisi Başkanı Ali Duran Karakaya, Hilton Oteli'nde düzenlenen etkinlikte, festivalde engelli-engelsiz gençleri buluşturarak büyük bir kaynaştırma sağladıklarını belirterek, "Amacımız, engelliler konusunda doğru farkındalığı arttırmaktı. Festivalde bunu başardık. Bundan sonra da çalışmalarımıza bu yönde devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Gönüllüler belgelerini Engelli Meclisi Başkan Yardımcısı Sabiha Taciser Ceylan'ın oğlu Hayrettin Ceylan ve Adana Kent Konseyi Bilgi İşlem Sorumlusu Zekeriya Ünal'dan aldı.

Muhabir: Volkan Kaşik

Yayıncı: Ali Güreli - ADANA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel 8. Uluslararası Engelli Gençlik Festivali'nin Ardından - Son Dakika


Advertisement