Acemi Kasaplar Hastanelere Akın Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Acemi Kasaplar Hastanelere Akın Etti

25.10.2012 11:49

Sakarya'da 1 saat içinde 32 kişi, kurban kesimi sırasında kendini yaralayarak hastanelere başvurdu.

Sakarya'da 1 saat içinde 32 kişi, kurban kesimi sırasında kendini yaralayarak hastanelere başvurdu.

Şehrin çeşitli ilçelerinde bayram dolayısıyla kurbanlıklarını kesmeye çalışan vatandaşlar, kesim sırasında çeşitli yerlerinden yaralanarak hastanelerde tedavi altına alındı.

Bıçakla yaralanan ya da kurbanlığı devirmeye çalıştığı sırada darbe alan 32 kişi, kentteki çeşitli hastanelere başvurdu.

Özel araçları ve ambulanslarla hastanelere giden acemi kasaplar, yoğunluğa neden olurken, yaralıların çoğu, ayakta tedavi edildikten sonra taburcu edildi.

Muhabir: Enes Duran/ Mehmet Özcan

Yayıncı: Murat Paksoy - SAKARYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Acemi Kasaplar Hastanelere Akın Etti - Son Dakika


Advertisement