Adana'da "Trafik Haftası" Kutlamaları Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adana'da "Trafik Haftası" Kutlamaları Başladı

07.05.2012 11:44

Adana'da "Trafik Haftası" kutlamaları çeşitli etkinliklerle başladı.

Adana'da "Trafik Haftası" kutlamaları çeşitli etkinliklerle başladı.

Kutlamalar kapsamında ilk olarak Atatürk Parkı'ndaki Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu. Daha sonra öğrencilerden ve trafik polislerinden oluşan grup, belediye bandosu eşliğinde Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonu önüne kadar yürüdü.

Etkinlik Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonu'nda düzenlenen okullar arası trafik konulu bilgi yarışması ile devam etti.

Kutlamalara Vali Yardımcısı Halis Arslan, İl Emniyet Müdürü Mehmet Avcı, İl Jandarma Komutanı Jandarma Yarbay Bahtiyar Yılmaz ile diğer ilgililer katıldı.

Trafik Haftası'nın çeşitli etkinliklerle devam edeceği bildirildi.

- ADANA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Adana'da 'Trafik Haftası' Kutlamaları Başladı - Son Dakika


Advertisement