Kastamonu Üniversitesi (KÜ) Tosya Meslek Yüksekokulu'nda "Ağaç Mantarı Yetiştiriciliği" semineri düzenleneceği bildirildi.
KÜ'den yapılan yazılı açıklamada, Orman Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Sabri Ünal tarafından, 29 Kasım günü Tosya Meslek Yüksekokulu'nda "Ağaç Mantarı Yetiştiriciliği" konulu seminer verileceği belirtildi.
Açıklamada, seminerde katılımcılara ağaç mantarının nasıl, nerelerde, hangi şartlarda yetiştirilebileceği ve ağaç mantarının faydaları ile ilgili bilgiler verileceği kaydedildi.
Muhabir: Esra Karamuk
Yayıncı: Sinan Özmüş - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › 'Ağaç Mantarı Yetiştiriciliği' Semineri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.