Siverek ilçesinde, ailesi tarafından okula gönderilmeyen 14 yaşındaki kız çocuğu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yeşiltaş'ın girişimiyle tekrar okula kazandırıldı.
Yaygılı Mahallesi'nde oturan 14 yaşındaki 7'nci sınıf öğrencisi Evindar Çakar, yaklaşık 2 ay önce ailesi tarafından okuldan alındı. Durumdan haberdar olan İlçe Milli Eğitim Müdürü Yeşiltaş, Çakar ailesini evlerinde ziyaret etti.
Yeşiltaş, kız öğrencinin tekrar okula gönderilmesi konusunda aileyi ikna etti.
Aileden kızlarını okula gönderme sözü alan Yeşiltaş, kız çocuklarının eğitimini yakından takip ettiklerini belirtti.
Çakar ise okuluna kavuştuğu için mutlu olduğunu söyledi. - Şanlıurfa
Son Dakika › Yerel › Ailesi İkna Edilince Okuluna Kavuştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.