AK Parti Ergani İlçe Başkanı Mehmet Kaya, Kurban Bayramı dolayısıyla mesaj yayımladı.
Kaya, mesajında, bayramların umutları canlandıran, insanları kaynaştıran ve bütünleştiren zamanlar olduğunu belirtti.
Bu değerlerin toplumu bir arada tutan unsurlar olduğunu kaydeden Kaya, mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Kurban Bayramı'nda birbirimize daha içtenlikle sarılalım, birbirimizin yardımına koşalım ve sevinçte de, kederde de bir olduğumuzu gösterelim. Bayramlar bunun için vardır. Zenginin yoksulu, varlık sahibinin ihtiyaç sahibini, hayırseverlerin yetimleri sevindirmesi için bir fırsattır. Bizi asırlardır birbirimize bağlayan, birbirimize kardeş kılan bu yardımlaşma ve dayanışma ruhudur. Bu duygu ve düşüncelerle milletimizin ve tüm İslam aleminin mübarek Kurban Bayramı'nı tebrik ediyor, yüce Rabbimizden bu bayramın ülkemiz, İslam alemi ve bütün insanlık için hayırlar getirmesini niyaz ediyorum."
Muhabir: Ekrem Senvar/ Meral Özdemir
Yayıncı: İrfan Cemiloğlu - DİYARBAKIR
Son Dakika › Yerel › AK Parti Ergani İlçe Başkanı Kaya'dan Bayram Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.