AK Parti Lapseki İlçe Başkanı Hasan Engin, üye sayılarını yüzde 15 artıracaklarını söyledi.
Engin, parti binasında düzenlenen haftalık olağan toplantıda, ilçe başkanlığı seçiminden sonra belde ve köylerin büyük bir bölümünü gezdiklerini ve vatandaşları ziyaret ettiklerini söyledi.
Ziyaretlerin devam edeceğini belirten Engin, "Uzun zamandır arayış içinde olduğumuz yeni devlet hastanesi için yer bulundu. Biz buraya gelirken bir hedef koyduk, yerel seçimlerde 3 belediye, 3 de il genel meclisi üyeliği kazanmak. Bunu hep birlikte başaracağız. Üye sayımızı yüzde 15 artıracağız" dedi.
- ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › AK Parti Lapseki İlçe Başkanı Engin Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.