Fen Bilimleri Enstitüleri Sempozyumunun açılış programı sonrasında kokteyl gerçekleştiriydi.
Bu yıl Bülent Ecevit Üniversitesi'nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen ve 3-5 Mayıs 2012 tarihleri arasında düzenlenen Fen Bilimleri Enstitüleri Sempozyumunun açılış programı sonrasında kokteyl gerçekleştirildi. BEÜ Rektörü Prof. Dr. Mahmut Özer, yemekhanede düzenlenen kokteylde davetliler ile yakından ilgilendi. - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Akademik Personel Kokteylde Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.