Akçaabat'ta Muharrem ayı dolayısıyla bin kişiye aşure ikram edildi.
Akçaabat Belediyesi tarafından Fatih Parkı'nda organize edilen aşure dağıtım törenine Belediye Başkanı Şefik Türkmen, AK Parti İlçe Başkanı Ahmet Ziya Öztürk ve diğer ilgililer katıldı.
Türkmen, burada yaptığı konuşmada, Muharrem ayının Kerbela şehitlerini anma ayı olduğunu belirterek, "Muharrem ayında şükretmenin, bereketin, paylaşmanın anlamını daha iyi anlayacağımızı düşünüyorum. Bu nedenle biz de vatandaşlarımıza aşure ikramında bulunduk" dedi.
İlçede yaklaşık bin kişiye aşure ikram edildi. - Trabzon
Son Dakika › Yerel › Akçaabat'ta Vatandaşlara Aşure İkram Edildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.