Aksaray'da Öğretmenler Yemekte Bir Araya Geldiler - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aksaray'da Öğretmenler Yemekte Bir Araya Geldiler

Aksaray\'da Öğretmenler Yemekte Bir Araya Geldiler
25.11.2015 10:35

Aksaray Hüseyin Cahit Korkmaz Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Okul İdaresi, öğretmenler ve aileleri ‘24 Kasım Öğretmenler Günü’ dolayısıyla yemekte bir araya geldi.

Aksaray Hüseyin Cahit Korkmaz Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Okul İdaresi, öğretmenler ve aileleri '24 Kasım Öğretmenler Günü' dolayısıyla yemekte bir araya geldi.

Bir lokantada düzenlenen akşam yemeğine okul idarecileri ve öğretmenler aileleri ile birlikte katıldı. Öğretmenler, hoş bir ortamda yenen yemekten sonra aileler sohbet etme ve birbirlerini tanıma fırsatı buldu. Yemekte konuşan Okul Müdürü Hızır Faruk Maraşlıoğlu, okul olarak çeşitli vesileler ile bir araya geldiklerini dile getirerek bu seferde öğretmenler günü nedeniyle bu güzel akşamda bir arada olmanın mutluluğunu yaşattıklarını söyledi. - AKSARAY

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Aksaray'da Öğretmenler Yemekte Bir Araya Geldiler - Son Dakika


Advertisement