Aksaray İl Özel İdaresine Üç Çöp Toplama Aracı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aksaray İl Özel İdaresine Üç Çöp Toplama Aracı

22.04.2015 14:28

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, İl Özel İdaresine üç çöp toplama aracı hibe etti.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, İl Özel İdaresine üç çöp toplama aracı hibe etti.

İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğinde hibe edilen araçların teslimini yapan Vali Şeref Ataklı, ocak ayından itibaren Aksaray'daki bütün köylerde çöplerin toplanmaya başladığını, vatandaşların bu hizmetten büyük memnuniyet duyduğunu söyledi.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının hizmetin daha etkin sunulmasına katkı sağlamak amacıyla tam donanımlı üç çöp toplama aracını İl Özel İdaresine hibe ettiğini belirten Ataklı, vatandaşların çöp konteyneri talebinin de yerine getirildiğini ifade etti.

İl Özel İdaresi tarafından köylere toplam bin 300 çöp konteyneri dağıtıldığını kaydeden Ataklı, "İlave bin 200 çöp konteyneri de mayıs ayında köylere dağıtılacak" dedi.

Ataklı, İl Genel Meclis Başkanı Mehmet Tüzün, İl Genel Meclis üyeleri ile araçların teknik özellikleri hakkında İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Ramazan Altundağ'dan bilgi aldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Aksaray İl Özel İdaresine Üç Çöp Toplama Aracı - Son Dakika


Advertisement