Antakya Belediye Başkanı İsmail Kimyeci, Uzunçarşı'sında icelemelerde bulunarak esnafla sohbet etti.
Kimyeci, esnafa yönelik yaptığı konuşmada, esnafın beklentilerini ve arzularını dikkate alacaklarını belirtti.
Yapılacak faaliyetlerin planlanarak, çok hızlı bir şekilde uygulamaya geçilmesi için imkanların seferber edileceğini ifade eden Başkan Kimyeci, "Uzunçarşımızın tarihi dokusuna uygun ve aynı zamanda çarşı esnafımızın daha çok kazanç sağlayacağı mimari düzenlemelerde bulunacağız. Kentimizin değerini yükseltici, marka bir kent haline gelmesi için lazım olan ne varsa bunları sağlamak ve uygulamaya geçirmek bizlerin görevidir. Bunları gerçekleştirirken esnafımızın mağdur olmaması için elimizden gelen her türlü yardımı sunacağız" dedi.
Kimyeci, çarşının kentin göz bebeği olacağını ve Antakya'nın kalbi olacak şekilde düzenlemeler yaparak bir çekim merkezi haline dönüştüreceklerini kaydetti. - Hatay
Son Dakika › Yerel › Antakya Belediye Başkanı Kimyeci, Esnafı Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.