Ardahan Valisi İbrahim Özefe, Ardahan İl Özel İdaresi'nin 2017 yılı çalışma sezonu açılış törenine katıldı.
İl Özel İdaresinin Destek Hizmetleri sahasında gerçekleştirilen törende, yapılan duanın ardından Vali Özefe'nin talimatıyla, tören alanında bayraklarla süslenen iş makineleri ve kamyonlar çalıştırılarak görev sahalarına doğru yola çıktı.
Törende konuşan Vali Özefe, "Kazasız, belasız bir çalışma dönemi temennisiyle, Özel İdare çalışanlarımıza kolaylıklar diliyorum" dedi. - ARDAHAN
Son Dakika › Yerel › Ardahan İl Özel İdare Sezon Açılışını Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.