Arpaçay'da Öğretmenler Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Arpaçay'da Öğretmenler Toplantısı Yapıldı

07.10.2015 11:18

Arpaçay ilçesinde, yeni eğitim öğretim yılı dolayısıyla öğretmenler ve zümre toplantısı yapıldı.

Arpaçay ilçesinde, yeni eğitim öğretim yılı dolayısıyla öğretmenler ve zümre toplantısı yapıldı.

Yeni eğitim öğretim yılının başlaması dolayısıyla Arpaçay Yatılı Bölge Orta Okulunda öğretmenler ve zümre toplantısı düzenlendi.

Arpaçay Kaymakamı Lokman Önder başkanlığında, İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin Avcı, şube müdürleri  ve öğretmenlerinin katılımıyla yapılan toplantıda, geçen eğitim öğretim yılının genel değerlendirilmesi ile TEOG ve LYS sonuçları, hafta sonu açılacak kurslar, öğretmen görevlendirmeleri ve yönetmeliklerdeki değişiklikler ele alındı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Arpaçay'da Öğretmenler Toplantısı Yapıldı - Son Dakika


Advertisement