Ataç, Sivil Toplum Temsilcileri ile Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ataç, Sivil Toplum Temsilcileri ile Buluştu

Ataç, Sivil Toplum Temsilcileri ile Buluştu
10.03.2015 14:31

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, bilgilendirme toplantıları kapsamında sivil toplum temsilcileri ile bir araya geldi.

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, bilgilendirme toplantıları kapsamında sivil toplum temsilcileri ile bir araya geldi.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Tepebaşı Belediyesi Deneyimli Kafe'de gerçekleşen toplantıda Ataç, Tüm Sanayici İş Adamları Derneği, Beşir Derneği ve Eskişehir Çevre Sağlık, İzcilik, Gençlik ve Spor Kulübü Derneği temsilcilerine gerçekleştirdikleri çalışmaları aktardı.

Eskişehir'de sivil toplum kuruluşları ile birlikte paylaşımlar gerçekleştirdiklerini belirten Başkan Ataç, bu paylaşımların Eskişehir adına önemli çalışmaların temelini oluşturduğunu kaydeti.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ataç, Sivil Toplum Temsilcileri ile Buluştu - Son Dakika


Advertisement