Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde, Belediye Atıksu arıtma tesisinde deneme çalışmasına başlayacak.
Çaycuma ilçesinde belediye, Atık su Arıtma Tesisinde yakın bir zamanda deneme çalışması başlatacak. Tesisin verimli çalışabilmesi için kanalizasyon sistemine atık su haricinde başka su karışmaması gerekmekte olduğu vurgulandı. Bu nedenle Çaycuma Belediyesi, binalarda yağmur suyunun kanalizasyon bağlantısı varsa ayrılmasının önem arz ettiğini duyurdu. Belediye tarafından yapılan bu duyuruda halkın gereken duyarlılığı göstermesi istendi. - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Atıksu Arıtma Tesisin'de Deneme Çalışması Yapılacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.