Uşak'ta ava giden iki vatandaş tüfeğin ateş alması sonucu hafif şekilde yaralandı.
Edinilen bilgiye göre Uşak Merkez ilçeye bağlı Göcer Köyü'nde ava giden N.K. (34) av yaptığı sırada tüfeğin ateş alması sonucu hafif şekilde yaralandı. Olaydan sonra tedavi altına alınan şahsın hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi. Ulubey ilçesine bağlı Köseler Köyünde O.Ö. (33) adlı vatandaş da kırsal alanda av yaptığı sırada tüfeğin ateş alması sonucu yaralandı. Hastaneye kaldırılan O.Ö. tedavi altına alındı. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. - UŞAK
Son Dakika › Yerel › Ava Giden İki Vatandaş Kendini Yaraladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.