Balıkçılar 1 Eylül'ü Dört Gözle Bekliyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Balıkçılar 1 Eylül'ü Dört Gözle Bekliyor

Balıkçılar 1 Eylül\'ü Dört Gözle Bekliyor
07.08.2012 15:00

Zonguldak'ta balıkçılar 1 Eylül 2012 tarihinde açılacak olan balık sezonunu dört gözle bekliyor.

Zonguldak'ta balıkçılar 1 Eylül 2012 tarihinde açılacak olan balık sezonunu dört gözle bekliyor.

Liman Caddesi'nde hazırlıklarını sürdüren balıkçılar Ramazan sonrası açılacak olan balık sezonunu dört gözle bekliyor. Zonguldak Balıkçılar Kooperatifi İkinci Başkanı Osman Öztürk, "Halen daha amatör olarak balıkçılık yapıyorum. Balıkla geçimimizi sağlıyoruz. Amatör balıkçılar olarak av yasağının kalkmasını bekliyoruz. 1 Eylül'de de tamamıyla yasak kalkacak. Trol balıkçılığı yapanlar var. Küçük balıkları almamalı gerekiyor. Ağlardan küçük balık kurtulacak, ağlarını büyük balığa göre ayarlayacaklar. Kayıklarımızın bakımını yaptık, ağların tamiratını yapıyoruz. Herkes kendisine göre bakımını yapıyor" diye konuştu. - ZONGULDAK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Balıkçılar 1 Eylül'ü Dört Gözle Bekliyor - Son Dakika


Advertisement